Planningstool (Peloton)
- Bij wie kan ik terecht als ik technische problemen heb met Het Peloton?
- Hoe kan ik een shift accepteren of weigeren?
- Wat kan ik doen als ik niet meer kan inloggen?
- Kan ik een shift weigeren nadat ik hem al geaccepteerd heb?
- Hoe kan ik mijn beschikbaarheden doorgeven?
- Wat moet ik doen als ik ziek word en een bevestigde shift niet kan doen?
- Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt in mijn tijdsregistratie?
- Kan ik mijn tijdsregistratie nog aanpassen nadat ik ze heb ingediend?
- Waar zie ik welke shiften al bevestigd zijn?
- Wanneer moet ik mijn gewerkte uren doorgeven?
- Hoe kan ik mijn uren correct invoeren?
- Wat doe ik als ik een langere periode niet beschikbaar ben (bv. vakantie)?
- Kan het zijn dat een shift nog verandert nadat ik hem heb geaccepteerd?
- Kan ik Het Peloton ook op mijn smartphone gebruiken?
- Hoe weet ik dat ik een uitnodiging voor een shift heb ontvangen?
- Wat moet ik doen als mijn gewerkte uren verschillen van de uren in de uitnodiging?
- De navigatie in Het Peloton
- Hoe kan ik inloggen op Het Peloton?
- Kan ik mijn beschikbaarheden later nog wijzigen?
- Hoe ver vooruit kan ik mijn beschikbaarheden invullen?
- Hoe weet ik zeker dat mijn shift definitief bevestigd is?
- Wat betekent het als ik wel een uitnodiging heb geaccepteerd, maar geen bevestiging heb gekregen?
- Hoe krijg ik toegang tot Het Peloton?