Overslaan naar inhoud
Nederlands - België
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wat als ik mijn Edenredkaart nooit heb ontvangen?

Geen probleem als je je Edenred-kaart niet hebt ontvangen. Je kunt eenvoudig zelf een nieuwe aanvragen. Neem contact met op Nestor via dit formulier om jouw kaartnummer te ontvangen. Dit zal je later nodig hebben. 

Hier zijn de stappen:

  1. Ga naar myedenred.be.
  2. Meld je aan als werknemer en klik op ‘nog geen account, maak er snel een aan!’
  3. Doorloop de stappen. Je zal hiervoor ook jouw kaartnummer nodig hebben. 
  4. Klik op het icoon uiterst rechts en ga naar ‘persoonlijke instellingen’.
  5. Kies 'beheer kaart'. 
  6. Onderaan de pagina kun je de kaart blokkeren via ‘mijn kaart blokkeren’.
  7. Zodra je de kaart hebt geblokkeerd, kun je een nieuwe aanvragen.

Laat het ons weten als je hier nog vragen over hebt!